Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantul ca renunță la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Pentru a iniția returul trebuie să completati acest Formular de Retur pe care il gasiti si in contul dumneavoastra. Daca intampinati orice problema, ne puteti scrie pe adresa de e-mail contact@bijukeria.ro.
Clientul are dreptul să îi fie returnați banii:
- pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
- pentru comenzile plătite ramburs este nevoie de un cont bancar, pe care vă rugăm să-l scrieți in formularul de retur din contul dvs.
Costul transportului tur- retur este suportat de client.
Rambursarea se va face în termen de maxim 10 zile calendaristice de la primirea returului, cu condiția ca produsele să nu fie purtate sau deteriorate.
În cazul unui retur integral al comenzii vă vom rambursa toată suma plătită pentru produsele cumparate (suma nu include taxele de transport; acestea fiind suportate de cumpărător).
În cazul unui retur parțial al comenzii vă vom rambursa o sumă egală cu diferența dintre suma plătită pe comanda inițială și valoarea comenzii actualizate. Comanda actualizată este compusă din comanda inițială din care se scot produsele returnate (suma nu include taxele de transport; acestea fiind suportate de cumpărător).
În cazul unui retur al unei comenzi care a beneficiat de o promoție cu un produs CADOU, returul va include în mod obligatoriu și produsul CADOU respectiv.
Bijuteriile pot fi returnate doar in cazul in care acestea nu au fost purtate si nu prezinta semne de uzură datorate manevrării defectuoase si sunt insoțite de factura fiscală și ambalajul in care au fost expediate. Bijuteriile zgâriate, rupte, nu se pot returna.
Orice bijuterie cu defect de fabricație și nu de folosință necorespunzătoare va fi reparată gratuit, iar în cazul în care aceasta nu poate fi reparată, bijuteria va fi înlocuită cu una similară sau de o valoare egală. In acest caz, transportul tur-retur va fi suportat de noi.
Dacă aveți intrebări, va rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa: contact@bijukeria.ro